fbpx

Social Media

Happy Chinese New Year 2021

Happy Chinese New Year 2021

HALUAN wishes everyone a Happy Chinese New Year 2021!! May this New Year be filled with happiness, prosperity, and many precious moments with your loved ones!! Stay safe everyone!! __Join Broadcast List HALUANhttp://broadcasthaluan.wasap.my

Bantuan Kebajikan Pandemik COVID-19

Bantuan Kebajikan Pandemik COVID-19

Stressnya dalam keadaan sekarang ni. Pendapatan sudah tak menentu, asyik berkurangan sejak COVID-19. Tapi kos perbelanjaan masih sama! Seringkali terdengar keluhan ibu bapa yang mempunyai anak-anak yg masih sekolah. Ekonomi kian mencabar, kini ibu bapa juga perlu sediakan kemudahan gajet dan internet untuk membolehkan anak-anak menuntut ilmu. Bertambah lagi kos hidup. Bantulah mereka! Marilah bersama …

Berita GEMBIRA buat para peserta LIGHTS UP 4 AL-AQSA

Berita GEMBIRA buat para peserta LIGHTS UP 4 AL-AQSA

Untuk makluman rakan-rakan, pihak urusetia sedang berusaha mengagihkan kit larian kepada anda semua. Kami memohon seribu kemaafan di atas kelewatan pengagihan kit larian ini. Kami juga ingin mengucapkan jutaan TERIMA KASIH kerana bersabar menunggu kit larian anda. TAHNIAH sekali lagi diucapkan kerana telah melibatkan diri dengan sepenuh jiwa dalam program ini sebagai TANDA SOKONGAN anda …

Program Ibadah Korban HALUAN 1442H

Program Ibadah Korban HALUAN 1442H

Eh, tahun ni aku nak join ibadah korban dekat mana eh? Mesti kos korban tahun ni meningkat kan, dah ekonomi sekarang pun makin tak menentu. Adakah itu yang anda fikirkan? Jangan risau, lakukan ibadah korban bersama HALUAN hanya serendah RM320. Now everyone can do Qurban __Sebarang pertanyaan boleh whatsapp kami di talianwa.me/601120511909 We are friendly …

Apakah cara terbaik membantu mangsa kemiskinan?

Apakah cara terbaik membantu mangsa kemiskinan?

Ya, bantu mereka keluar dari kemiskinan. Bukan hanya memberi sumbangan wang ringgit, tetapi menyediakan medan bagi mereka. Dengan kerjasama beberapa masjid tempatan, kami berusaha menggapai tangan mereka, agar mereka tidak terus tenggelam. Jom bersama kami membantu mereka. Hulurkan sumbangan, ringankan beban. Kami juga membuka peluang kepada masjid dan surau yang berminat untuk mengadakan kerjasama bersama …

TAHNIAH dan jutaan TERIMA KASIH kepada semua peserta yang menyertai dan telah melengkapkan larian ini 💐💐.

TAHNIAH dan jutaan TERIMA KASIH kepada semua peserta yang menyertai dan telah melengkapkan larian ini 💐💐.

Larian ini amat kecil berbanding perjuangan dan pengorbanan mereka yang berada di medan, mempertahankan dan membebaskan Masjid al-Aqsa.🕌🕌 Namun derap KASUT-KASUT dan nafas deras anda adalah TALI HUBUNGAN dan TANDA KEBERSAMAAN yang sangat bermakna✨✨ bagi mereka yang terus menerus berdepan dengan kejahatan yahudi. Semoga Allah menggandakan kesungguhan kita dan kurniakan kejayaan dalam perjuangan ini dan …

COVID-19 Tak Berakhir Jangka Masa Terdekat

COVID-19 Tak Berakhir Jangka Masa Terdekat

Bukan sedikit rakyat yang terjejas. Sudah hampir setahun, masih ada yang terus bergelut dengan cabaran hidup demi anak dan isteri. Mereka terpilih untuk menerima ujian ini, kita diuji untuk membantu mereka. Hulurkan bantuan, ringankan beban. Nescaya hidup akan aman. Sasaran bantuan kepada individu atau keluarga yang hilang sumber pendapatan & pekerjaan akibat pandemik. __Donate to …

PENILAIAN STRIM ATAS TALIAN TV HALUAN SEPANJANG TAHUN 2020

PENILAIAN STRIM ATAS TALIAN TV HALUAN SEPANJANG TAHUN 2020

Adoi, malam minggu nak keluar dengan keluarga. Tak sempat tengok live malam ni! Sampai bila nak bincang tajuk bosan macam ni? Anda tidak berpuas hati dengan siaran TV HALUAN? Jangan komen di depan telefon pintar anda, kami tidak mampu untuk mendengarnya. Jom suarakan komen anda dengan mengisi borang ini. Kami memerlukan komen anda bagi meningkatkan …